- Inicio>
- Agenda>
- Eventos externos>
- Amunt
Amunt
El Festival de muntanya del Centre Excursionista de Gràcia (CEG)
El Festival de muntanya del Centre Excursionista de Gràcia (CEG) tindrà lloc del 18 al 23 de novembre de 2024.
Programació:
- 18 de novembre (19:30 h): Maria Petit, runner, alpinista i divulgadora invident, compartirà la seva inspiradora història de superació després de perdre la vista.
- 19 de novembre (19:30 h): Mònica Usart, meteoròloga catalana, ens parlarà de “Méteo i muntanya: la previsió del temps com a aliada”.
- 20 de novembre (19:30 h): Grup GOCTA - Exploració internacional de barrancs, Natxo Montserrat i Jesús Antoranz ens explicaran dues de les darreres expedicions del grup: Copal 2021, i la més recent, Chiguinda 2023.
- 21 de novembre (19:30 h): “Històries de muntanya, la part invisible”, amb Pep Cuberes, Biel Ràfols i Josep Serra, professionals de l’audiovisual outdoor, compartiran la seva experiència rere les càmeres.
- 23 de novembre (19:30 h): Catherine Destivelle, Coneguda com a “Danseuse de roc” o “Rock Queen”, aquesta mítica escaladora i Piolet d’Or, tancarà el festival amb una xerrada sobre la seva carrera alpinística i els seus assoliments més espectaculars, com la seva trilogia hivernal als Alps.
Dates i lloc:
Del 18 al 23 de novembre de 2024
Centre Artesà Tradicionarius, Travessia de Sant Antoni, 6, 08012 Barcelona
Entrades i informació:
Tota la informació sobre el festival i la compra d'entrades disponible a amuntfestival.cat.
Información adicional