- Inicio>
- Actualidad>
- Curs d'Espeleosocorrista - Nivell I
Curs d'Espeleosocorrista - Nivell I
La FCE té l'objectiu que tot el col·lectiu espeleològic català (voluntaris de l'Escola Catalana d'Espeleologia, voluntaris Iniciadors Esportius i esportistes en general) puguin accedir a la formació dins l'àmbit de l'espeleosocors.
La Federació Catalana d'Espeleologia té l'objectiu que tot el col•lectiu espeleològic català (voluntaris de l'Escola Catalana d'Espeleologia, voluntaris Iniciadors Esportius i esportistes en general) puguin accedir a la formació dins l'àmbit de l'espeleosocors.
Per assolir aquest objectiu proposem el següent curs: "Curs de Nivell I - Espeleosocorrista".
Per qualsevol consulta podeu trucar a la Federació. Cal realitzar la PREINSCRIPCIÓ OBLIGATÒRIA (del 17 de juliol fins al 4 de setembre).
L'estructura de la formació en l'àmbit de l'espeleosocors consta de tres nivells (I—Espeleosocorrista, II—Espeleosocorrista Especialista i III—Cap d'Equip).