L'espeleologia al COE

26/05/2026

El proper 3 de juny l'espeleologia torna a l COE

EL proper dimecres 3 de juny, gracies a les gestions del nostre federat Pau Pérez i membre del Comité Olímpic Español, l'assemblea del COE porta a l'ordre del dia, la incorporació de la Federación Española de Espeleología al Comité.

Aquest tràmit ha estat difícil, però finalment l'espeleologia torna al lloc on era. Esperem que a partir d'ara, les subvencions del Consejo Superior de Deportes arribin als clubs i als federats de tot el territori estatal.